چگونه به زنان شت تست بزنیم ؟

چگونه به زنان شت تست بزنیم ؟

امروز می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که به جای اینکه منتظر بمانید تا زن شما به چالش بکشد و به شما “شت تست” بزند، بازی را عوض کنید و خودتان به زن‌ها “شت تست” بزنید.

ما در پست‌های قبلی درباره “شت تست‌ها” صحبت کردیم. اکثر “پیکاپ آرتیست‌ها” و مشاوران روابط بر این باورند که “شت تست‌ها” فقط مختص خانم‌ها است، اما ما معتقدیم “شت تست‌ها” در مجموع تست‌هایی هستند که انتخاب‌گران در رابطه از آن‌ها استفاده می‌کنند. مردانی که کامل‌تر هستند و “دی اچ وی”های بیشتری دارند هم گاه به زن‌ها “شت تست” می‌زنند تا بتوانند فردی را که مورد علاقه‌شان است به دست بیاورند. مردها معمولاً وقتی یک زن را تست می‌کنند که بخواهند با او ازدواج کنند یا رابطه پایدار با او داشته باشند. می‌خواهیم امروز به چند تا از این تست‌ها اشاره کنیم.

  1. بگذارید در قرار دوم یا سوم دختر هزینه شام را حساب کند. سعی کنید یه غذایی را انتخاب کنید که هزینه بالایی نداشته باشد. اگر فکرتان سنتی است و قبول این موضوع برایتان سخت است، بهتر است منتظر بمانید تا فرد مقابل حداقل به شما پیشنهاد بدهد که می‌خواهد حساب کند. این مورد بیشتر شخصیت آن زن را به نمایش می‌گذارد. زنانی که رئالیست هستند و معمولاً دنبال استقلال هستند خیلی مشتاقند که هزینه‌ها را دنگی حساب کنند یا تقسیم هزینه کنند، یعنی یک‌بار آن‌ها هزینه را حساب کنند و یک‌بار شما. اما زنان ایده‌آلیست چون دنبال مردانی هستند که تعیین‌کننده زندگی‌شان باشند، برایشان این قضیه خیلی مهم است. اما باز هم یک زن بالغ حداقل در قرار دوم یا سوم با هر شخصیتی به شما پیشنهاد می‌دهد که هزینه را حساب کند.
  2. بجای نگ زدن سعی کنید یک ویژگی طرف رو تخریب کنید اما نه به صورتی که بهش بربخوره و واکنشش رو ببینید .این مورد بیشتر مربوط به اعتماد بنفس زن هاست. سعی کنید ویژگی رو انتخاب کنید که توی اون زن ازش خوشتون میاد و اینکه چون دارین شت تست میزنین نباید اون جمله زیاد منطقی جلوه کنه . مثلا موی دختر که باهاشین خرمایی و شما بهش میگین به نظرم موی قرمز خیلی بیشتر بهت میاد ، میگن دختر مو قرمز خیلی باهوشن . این جمله طبیعتا چرت محضه ولی معمولا اگر دختر اعتماد بنفس خیلی پایینی داشته باشه ممکنه عصبی بشه یا شروع کنه به بحث کردن با شما . این نوع واکنش دقیقا از کمبود اعتماد بنفس میاد ، زنانی که اعتماد بنفس دارند معمولا یا جواب خاصی نمیدن به این جمله یا صرفا به خودتون با یک شت تست برش میگردونن و مثلا میگن ، یعنی الان از این موها بدت میاد ؟ یا هرنوع شت تست دیگه . این جواب ها معمولا نشون میدن دختر به اعصابش مسلط و بلده چجوری با اینجور شرایط مقالبله کنه .طبیعتا اینجور خانوم ها توی زندگی زناشویی هم پشتیبان های بهتری هستن .
  3. بحث درباره موضوعی سیاسی یا مذهبی: با او درباره موضوعی سیاسی یا مذهبی که با هم در آن موافق هستید بحث کنید. سپس، دقیقاً در همان موضوع، مخالفت خود را نشان دهید. به یاد داشته باشید که این فقط یک تست است برای اینکه ببینید طرف مقابلتان چه واکنشی نسبت به عقاید مخالف با خود دارد.

 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید