چکار کنم که دختره بیوفته دنبالم؟

چکار کنم که دختره بیوفته دنبالم؟

در این مقاله می‌خواهیم یک مسئله مهم را بیان کنیم، می‌خواهیم به شما بگوییم چیکار کنید که به جای اینکه شما دختر را جذب کنید، دختر برای جذب شما تلاش کند…

امروز می‌خواهیم راجع به یکی از قسمت‌های مهم جذب که اکثراً از آن بی‌توجه رد می‌شویم حرف بزنیم. ما همیشه راجع به جذب زنان صحبت کردیم. ببینید جذب در کل یک موضوع دوطرفه است. شروع‌کننده شما هستید، اما دختر هم باید حس کند شما را به دست آورده است.

در حالت کلی ما آقایان به ظاهر خانم‌ها جذب می‌شویم، ولی معمولاً وقتی کمی سن بالاتر می‌رود و به بلوغ فکری بیشتری می‌رسیم، متوجه می‌شویم که در یک زن به جز زیبایی که به راحتی هم پیدا می‌شود، یه سری ویژگی‌های شخصیتی جذاب هم وجود دارد.

بعد از جذب اولیه، دخترها دوست دارند حس کنند آنها هم ویژگی‌های شخصیتی دارند که می‌توانند با آنها شما را جذب کنند، جدا از ظاهر

اگر این مرحله طی نشود، شما عملاً با فرد مقابلتان وارد رابطه نمی‌شوید.

حالا چطور باید دختر را وارد این فاز کنید؟ با پرسیدن یه سری سوال که جوابشان مشخص می‌کند آن دختر آن ویژگی‌ها را دارد یا نه.

مثلاً برای من هوش دختر مورد علاقه‌ام، رابطه اجتماعی‌اش و قدرت کلامیش خیلی مهم است.

برای اینکه از این مسائل دقیقاً مطلع بشم، معمولاً راجع به کتاب‌هایی که می‌خواند و دیدگاه کلی‌اش راجع به آن کتاب‌ها سوالاتی می‌پرسم یا سعی می‌کنم یه سری سوالات مبتنی بر حلقه‌های اجتماعی که در آنها حضور دارد و دوستانش بپرسم.

طبیعتاً افرادی که حلقه‌های اجتماعی زیادی دارند و دوستاشون بیشترند، هم هنر کلامی بهتری دارند و هم اجتماعی‌ترند و افراد باهوش‌تر معمولاً برداشت کلی خودشان از یک کتاب را بیان می‌کنند که خاص خودشان است. افراد عادی معمولاً با نُرم جامعه هم‌عقیده‌اند و کتاب‌ها را از روی ظاهرشان قضاوت می‌کنند تا معانی‌شان.

حالا با توجه به پاسخی که آن دختر به من می‌دهد، می‌توانم تصمیم بگیرم که آیا این دختر مناسب رابطه با من هست یا نه.

طبیعتاً یه سری از شما به این مسائل اهمیت نمی‌دهید و اصلاً دید خاصی نسبت به ویژگی شخصیتی مورد علاقه‌تان ندارید. حالا برای گذراندن این مرحله شما می‌توانید یه سری سوالات ساده را بگذارید تو لیست سوالاتتان.

مثلاً چی؟ آهنگ مورد علاقه فرد، شغلش، هدفش و تفریحاتش.

این موارد خیلی خنثی محسوب می‌شوند و هرکسی یه جواب منحصر به فرد برایشان دارد.

سعی کنید سوالاتتان را زیاد ساده طرح نکنید که دختر حس کند ویژگی‌های شخصیتی خیلی ساده شما را جذب می‌کنند و راحت به دست می‌آیند.

می‌توانید توی سوالاتتان کمی هم عمیق بشین. مثلاً وقتی از طرفتان راجع به هدفش می‌پرسین، درباره اینکه چرا آن هدف را انتخاب کرده و آیا اگر در شرایط مالی دیگری بود هدف بزرگتری را انتخاب می‌کرد یا نه و ….. بپرسین.

این موضوع باعث می‌شود سوالات کمی پیچیدگی به خودشان بگیرند و فرد مقابل هم حس کند ویژگی‌هایی دارد که برای شما جذابند و او را منحصر به فرد می‌کنند.

این هم یک نکته کوتاه درباره اینکه چطور حس دختر را درگیر کنید که او سعی کند حس تأیید از شما بگیرد. ازش به خوبی استفاده کنید.

امیدوارم از این پست لذت برده باشید، همراه ما باشید در پاندورا باکس

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید