9 نشانه که دوست دختر سابق شما هنوز به شما فکر میکند

در این پست می‌خوانید:

خیلی وقت‌ها شما وارد یک رابطه می‌شوید و آن رابطه شکست می‌خورد و از هم جدا می‌شوید. بعد از مدتی، ممکن است دوست داشته باشید دوباره با فرد قبلی باشید و اشتباهاتتان را جبران کنید. یا اینکه در خودتان تغییری ایجاد می‌کنید و فکر می‌کنید الان دیگر می‌توانید آن رابطه قبلی‌تان را با پتانسیل بیشتری ادامه دهید. ولی دلتان نمی‌خواهد به فرد مقابل درخواستی بدهید و او رد کند. بلکه می‌خواهید مطمئن باشید او هم از اینکه دوباره با شما رابطه‌اش را شروع کند، راضی است. امروز می‌خواهیم به ۹ تا نشانه که به شما می‌فهمانند دختری که قبلاً با او بوده‌اید هنوز هم دوست دارد با شما باشد یا نه، اشاره کنیم.

۱. دختر درباره شما از دوستان مشترکتان سوال می‌کند:

ببینید، دخترها معمولاً دوست ندارند کسی پسشان بزند. برای همین، مستقیماً با خودتان حرف نمی‌زنند یا خجالت می‌کشند از اینکه از شما سوالی بپرسند و شما آنها را پس بزنید. پس سعی می‌کنند از طریق دوستان مشترک از حال شما خبردار شوند. معمولاً دخترها در این مواقع سوالاتی مرتبط با اینکه آیا شما هم مثل آنها هنوز به رابطه گذشته فکر می‌کنید یا نه، یا اینکه آیا وارد رابطه‌ای شده‌اید یا نه، و یا اصلاً زندگیتان چطور می‌گذرد، مطرح می‌کنند. در این مواقع می‌توانید بفهمید دختر هنوز هم به شما و رابطه‌تان فکر می‌کند، اما هنوز آماده نیست که بیاید و آن مسئله را با شما در میان بگذارد یا نگران این است که دوباره رابطه‌ای ایجاد کند و آسیب ببیند، مخصوصاً اگر قبل از اتمام رابطه دعواهای زیادی کرده باشید و بد با هم تمام کرده باشید.

۲. سعی می‌کند با شما دوباره ارتباط برقرار کند و حرف بزند:

دخترها معمولاً اگر بخواهند باز به رابطه گذشته‌شان برگردند، سعی می‌کنند آن پسر را گاه و بی‌گاه چک کنند. حالا ممکن است اینستاگرام‌تان باشد، یک استوری یا عکس آیدیتان. بعد از مدتی ممکن است شما را فالو کنند، دوباره در اینستاگرام یا یه سلام برایتان در واتساپ بفرستند. اگر دختری این کار را می‌کند، بدونید خیلی عزمش را جزم کرده تا این حرکت را بزند و طبیعتاً اینجا هم شمایین که باید انتخاب کنید آیا واقعاً می‌خواهید باز با او وارد رابطه بشوید یا نه. رفتارهای شما و نوع برخوردتان با دختر خیلی روی بازگشتش تأثیر می‌گذارد. یادتان باشد هرگونه ایجاد ارتباطی، حتی از نوع کوچک آن، می‌تواند این معنا را بدهد، مثلاً یک لایک روی یکی از پست‌هایتان یا یه پیام که دختر می‌فرستد و زود پاک می‌کند.

3. هنوز هم روز تولدتان را به یاد دارد:

تاریخ‌ها و زمان دقیق رخدادهای مختلف برای دخترها خیلی مهم است. آنها معمولاً اگر چیزی را هنوز دوست داشته باشند، زمان دقیقش را به یاد دارند. این را بدانید که اگر دختری بخواهد تاریخ تولد شما را فراموش کند، به شما تبریک هم نمی‌گوید. پس اگر دختری که قبلاً با او در رابطه بودید، تاریخ تولدتان را در روز موعدش تبریک گفت، حتی با فرستادن یک “HBD” ساعت ۱۲ شب، شک نکنید که او هنوز هم شما و رابطه گذشته‌اش را فراموش نکرده و منتظر است تا شما شروع‌کننده صحبت باشید.

۴. سعی می‌کند نشان دهد خیلی تغییر کرده:

برخی دخترها ممکن است هدفشان صرفاً استفاده از شما باشد و در شرایط بدی شما را رها کنند. بعد از مدتی، اگر ببینند شرایط مالی‌تان خوب شده یا مثلاً هیکلتان بهتر شده، سعی می‌کنند دوباره با شما وارد رابطه شوند. اما دختری که هنوز هم از شما خوشش می‌آید، حتی بعد از رابطه هم به شما فکر می‌کند و منتظر یک فرصت مناسب تا باز هم با شما وارد رابطه شود. ممکن است از موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایش پست بگذارد و سعی کند به شما بفهماند که به آدم موفقی تبدیل شده و قوی بوده است. طبیعتاً این هم می‌تواند یک نشانه باشد که به شما بفهم

۵. وقتی شخصی از او می‌پرسد الان در رابطه‌ای یا نه، طفره می‌رود یا می‌گوید نمی‌دانم یا می‌گوید داستان دارد و پیچیده است و از این جور حرف‌ها. حتی وقتی به پروفایلش نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که نمی‌خواهد وارد هیچ رابطه جدی شود و علیرغم تمام موفقیت‌هایی که در این مدت کسب کرده، باز هم وارد رابطه‌ای نشده تا شاید شما برگردید و رابطه را با او ادامه دهید.

۶. عکس‌هایی می‌گذارد که شما هم در آن هستید:

مثلاً عکسی را از یک سفر گروهی که شما و دوستانتان در آن بودید، می‌گذارد. وقتی فردی چنین عکسی را در فضای مجازی پست می‌کند، به احتمال خیلی زیاد دلش برای افرادی که در آن عکس هستند، تنگ شده است. ممکن است دختر در آن شرایط جسارت این را نداشته باشد که شما را در آن عکس تگ کند، ولی شک نکنید که دوستان مشترکتان را تگ می‌کند تا شما هم بفهمید که چنین عکسی را پست کرده است.

۷. می‌پذیرد که گاهی به عنوان یک رفیق با شما بیرون بیاید:

مثلاً رفیقتان یک دورهمی برپا می‌کند و شما و آن دختر را دعوت می‌کند و او سعی می‌کند حتماً در آن دورهمی شرکت کند و بهترین لباس‌هایش را بپوشد. ممکن است این مورد کمی برایتان گیج‌کننده باشد. ممکن است حس کنید آمده لجتان را دربیاورد یا حس کنید می‌خواهد دیگران را به خودش جذب کند. قضیه دقیقاً برعکس است. او از شما خوشش می‌آید و دقیقاً دلش برای شما تنگ شده و شرکت در آن مهمانی‌ها کمی شرایط را برایش آسان‌تر می‌کنند، چون می‌تواند شما را ببیند. ممکن است مستقیماً به شما نگوید که می‌خواهد با شما وارد رابطه شود، اما شما می‌توانید با توجه به مراحل جذب پیش بروید و حتی دوباره با همان دختر قرار بگذارید. یادتان باشد دخترها معمولاً اگر نخواهند وارد رابطه شکست‌خورده قبلی خودشان بشوند، سعی می‌کنند با تمام دوستان مشترک هم قطع ارتباط کنند و جایی که شما هستید، نباشند.

 

تمام مواردی که اینجا می‌گوییم مستلزم این هستند که شما هم تغییر کرده باشید. اگر شما تغییری در شخصیتتان نداده باشید، بی‌شک رابطه‌ای هم ایجاد نمی‌شود، هرچند خود دختر هم به بازگشت به رابطه قبلی علاقه نشان دهد.

۸. سعی می‌کند با شما حرف بزند:

سعی می‌کند به نوعی با شما ارتباط برقرار کند و بخواهد با شما حرف بزند. اگر چنین اتفاقی افتاد، سعی کنید آن مکالمه به یک مکالمه تلفنی تبدیل نشود و با او قرار بگذارید. آن قرار یه قرار عاشقانه نخواهد بود، اما می‌تواند جرقه خوبی برای آتش یک رابطه جدید باشد. دختر در آن قرار ممکن است راجع به مسائل گذشته و اتفاقاتی که برایش افتاده حرف بزند. طبیعتاً برخورد متقابل شما تعیین‌کننده مسیر آن مکالمه خواهد بود.

۹. دختر به شما پیامی با این مضمون می‌دهد، چی می‌شد اگر؟

ممکن است شما در یک رابطه دیگر باشید و دختری که قبلاً با او بودید به شما پیام بدهد و بگوید فلانی، چی می‌شد اگر رفتارهایمان در رابطه ما اینجوری بود؟ دخترها معمولاً خیلی سخت اشتباهات خودشان را می‌پذیرند یا اصلاً نمی‌پذیرند، ولی وقتی به بلوغ کافی می‌رسند، متوجه اشتباهاتشان در رابطه قبلی خودشان می‌شوند. اگر دختری با چنین قالبی از سوال سعی کرد با شما صحبت کند، شک نکنید که متوجه اشتباهاتش شده و می‌خواهد باز هم با شما رابطه برقرار کند.

دخترها معمولاً دوست ندارند بپذیرند که می‌خواهند وارد رابطه قبلی خودشان بشوند. نکات گفته شده ممکن است برای دخترهای مختلف متفاوت باشد و طبیعتاً رفتارهای شما خیلی برای ایجاد رابطه دوباره و بازگرداندن او می‌توانند تاثیرگذار باشند. یادتان باشد، اینکه آن دختر علاقه‌اش را نسبت به شما پنهان می‌کند اصلاً مهم نیست، چون شما می‌توانید میل دختر به خودتان را در اعمالش ببینید.

این مطلب را به خاطر درخواست‌های مکرر شما در رابطه با بازگرداندن گذاشتیم و سعی کردیم نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد را مختصر بررسی کنیم.

امیدوارم از این پست لذت برده باشید، همراه ما باشید در؛ پاندورا باکس

 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید